Saturday, July 4, 2009

PERKONGSIAN TERBUKA...


HALUUUU...jumpa lagi kita yek...sini aku nak share sikit lar beberapa falsafah yang aku ceduk ntah dari dunia ke berapa falsafah ni datang ...SELAMAT MEMBACA..



  • semakin banyak kali kita kalah maknenye kita semakin menghampiri kejayaan

  • semakin banyak dugaan dariNYA maka maknanya tuhan sayangkan kita

  • setiap yang berlaku dalam dunia ni ada hikmahnya...samaada baik atau buruk kita kena redha..itu adalah ketentuanNya..kita sebagai umtNYA harus bermuhasabah diri dalam setiap perkara yang berlaku...

  • dalam dunia ni tak ada seorang manusia pun yang sempurna..so,kta harus sentiasa memperbaiki diri..jangan hidup dalam kemegahan dan kekufuran

  • keruntuhan atau kemusnahan sesuatu bangsa berakar umbi dari bangsanya sendiri..ibarat musuh dalam selimut dan seangkatan dengannya..

  • ni paling best...semakin lama aku duduk depan komputer,semakin banyak benda yang aku mengarut..wakakaka

p/s: padan muke korang..sape suruh korang bace falsampah aku kat atas tue..kan dah kena..wakaakaa..xpe lah nanti ada masa lagi,aku kupas dengan lebih mendalam topik ni yekk....

No comments:

Post a Comment