Saturday, July 4, 2009

DEBAT FOMCA PART 1


dalm bas nak g dewan utama



AKU ,IFA ,MIERA




AKu n noy


IFA,NOY,AKU



Kat dataran UTHM...PANAS.............









nak balik......



dewan utama



Makan nasi hijau........

P/S: dalam bilik..mata cam dah tak boleh bukak..penat..





P/S: dalm tandas ngan noy...nak jugak..peace..



dewan utama



P /S: di pintu masuk kolej kediaman tun fatimah..tadaaaaaaaa...



P/S:penat......pening.......





Tibalah detik2 yg ditunggu2...akhirnya aku n da geng bertolak ke uthm johor pagi khamis naik van unitar..perjalanan ke sana sungguh memenatkan aku..aku xtidur pun ..geng2 aku yang lain tidur mengalahkan orang yang mengantuk giler..aku memang xbole tidur sbab aku tak boleh la perjalanan jauh..aku mabuk kenderaan..nak2 lagi kereta..bas boleh tahan lagi..4 jam aku menahan kepeningan kepala aku neh..tuhan je yang tahu..nak muntah pun ada gak..nasib baik berhenti jap kat hentian rehat seremban..dapat gak aku kerehat kan diri..hmmm,kat sana aku nampak budak2 pakai smart2 je.baru aku perasan ,diaorang pun budak debat jugak..kiteorang simple je ,just pakai baju kurung n aku dan noy pulak pakai t shirt je..pastu kami meneruskan perjalanan..nah...sampai dah ke bumi UTHM yg tercinta..tanpa sesape mengiring kami,dengan selamba kami terjah masuk UTHM..dah lah tak dapat cari tempat pendaftaran satu hal,bila bertanya pada staf2 diorang pun blur...ha??debat???ada ke????debat apa dik????ada ke diaorang ckap camtu???ish3x..diaorang ni duduk dalam gua ke ape???tapi akhirnya dapat jugak kami cari walau pun beribu kali sesat...hal ini adalah kerana..malu bertanya sesat jalan..huhu..tapi kami dah bertanya dah kat ramai penghuni kat situ..diaorang pun tunjuk arah yang salah...so,salah kami ke????then kami ditempatkan di asrama kolej kediman tun fatimah..sesat lagi nak cari bilik..jalan berbelit2..fuh..sabar je lah...banyak betul dugaannya...pastu ada taklimat ringkas dan daftar team..ramainyer umat manusia...42 pasukan semuanya..ipta,ipts,dan ipg..malam pulak adasesi perkenalkan kumpulan..haah,time kami bangun je dapat tepukan gemuruh..tau2 je la sape yang popular kan..haha..

3 comments:

  1. hahhaah...bagus2 ida KO cte semua hehe..jgn lupa ttg hal tue hiihi tau tak ape?... sepanjang pjalanan kite melalak dlm van tue... heheheh

    ReplyDelete
  2. sape yg popular tu???hehehehe... =P

    ReplyDelete
  3. huhu lu pikir la sndiri sape empunya diri yg pop tu......wakaka

    ReplyDelete