Saturday, July 4, 2009

gementar...


hari isnin nie ada forum english..gementar gila..persiapan ala kadar je sbab group aku xda buat perjumpaan pun untuk forum neh..aku tawakal je la..aku meletakkan sepenuh kepercayaan kat diaorang..aku yakin kami boleh buat..harap2 semua dapat beri kerjasama masa forum tu nanti..aku dah berjaya mengurangkan sifat malu untuk present lepas menyertai debat hari tue..alhamdullilah..kalau boleh aku nak jadi group yang pertama buat forum tu.biar cepat siap..xda la beban sangat nak berfikir..tambah2 lagi xlama lagi dah nak final exam..

ni list ahli kumpulan aku:

  1. rashid-ketua kumpulan

  2. nazrie

  3. dayah

  4. menaga

  5. aku-ct khalida

thankz buat rashid sbab bersusah payah mencari isi untuk forum..ko memang seorang ketua kumpulan yang berdedikasi.bermotivasi,berkerusi(ceh,xda kena mengena lansung hehe) sori ye abg rashid..ida gurau2 je..gurau adalah amalan mulia..xgitu?????hehe..

1 comment:

  1. amboii...ida bukan main lg puji tue ade ape2 ker hihihi

    ReplyDelete