Saturday, July 4, 2009

list ape plk neh???


yang aku paling SAYANG.....



  1. mak aku (puan norida)

  2. adik aku paling bongsu (haiqal fitri)

  3. kak ngah aku (eimysarida)

  4. org yg syg aku...

p/s:sapa2 yang nak isi nama kat cni leh jugak..layaaan...


membe aku paling GEMPAK...



  1. ida skmj

  2. farahin skmj

  3. jaidatul smkd

  4. aina smkd

  5. saidah unitar

  6. noy unitar

  7. athirah unitar

  8. kak anis unitar

  9. maha unitar

  10. tante zudin unitar

  11. joshua unitar

  12. haddie unitar

p/s:sape yang nak tambah name kat list tu leh jugak..u r da most welcome



orang yang aku benci:



  • huhu xda ler..selamat korang..hahaa..

p/s:kita xlayak nak benci orang..bukan semua yang suka kat kita..renung renungkan..dan selamat beramal


aku nak sangat jumpe...



  1. tengku naqia afifah najwa (besfren da lost contact 7 tahun )

p/s:doa2kn aku dapat jumpa dia satu hari nanti sblum aku tutup mata buat selama lamanya...







2 comments:

  1. aku agak wonder...apsal nama aku di highlight kan??? ni macam nak cetus perang siber ni...wakakaka....nama miss rusniyati ko tak letak ke?? nama dekan..lecturer?? kakak kat brothers??makcik kat restoran utara...ramai lagi tu...

    ReplyDelete
  2. hahhaha..jgn wonder2 nenda..dia buat mcm tue ada maknanya tue..jgn risau hahhhah...

    ReplyDelete