Monday, September 7, 2009

LAWAK 1..

NIE BUKAN MUKA AKU !!!!!!!



alkisah dalam sebuah hutan,tinggallah 2 ekor sahabat karib iaitu kerbau dan babi....pada suatu hari mereka terasa amatlah bosan..........



babi:ish,boring kan kerbau???


kerbau:yela...ape yang kite nak buat eh???


babi:haaaaaa......aku ada satu cadangan..kita main lukis2 muka nak???


kerbau:ok.bagus gak cadangan kau tu ek...jom...


babi:ok..aku lukis muke ko dulu..dok diam2 ye...


5 minit kemudian........


babi:nah,dah siap...


kerbau:wah.cantiknye muke aku.....terima kasih...ok skarang giliran kau pula...dok diam2 ye...


5 minit kemudian...


kerbau:ok...cun...dah siap...tadaaaaaaaaaaaa............


babi:hah????woi ! ni bukan muka aku...ni BABI la......!!!!!!


kerbau:@#%$^&^%????



No comments:

Post a Comment