Wednesday, August 26, 2009

nangis lagi...




fuh...aku ingat aku xkan menangis lagi..tapi kenyataannya...ia berulang semula...semua pasal duit la...aku kna byr bnyk bnda sem lepas..kalo x..xleh amik exam...aku malas nak mnyusahkan akak aku...aku tau dia pun xda duit skang...lagipun dia xbrapa sihat...so,aku cari ikhtiar sndiri...untuk sewa umah yang tertunggak aku g uruskan d accomodation..banyak kompromi diaorang..tolak aku ke sana sini..aku pun da letih n bengang gila...nasib noy ada untuk membantu aku...kalo x aku pun da give up...so aku mintak differ...nk g cri duit...tapi en ismadi cakap kalo differ tetap kna byr sewa tertunggak tue...so dia suggest aku buat surat rayuan..so,on the spot aku buat n antar..ni semua atas pertolongan noy gak...selepas beberapa hari,baru settle...da nak dkat exam time tue..cuak gila..pastue...masalah ngan yuran plak...akak da masukkan duit...rm 800...tapi memang xcukup...malam sebelum akak bagi duit tue..aku dapat rasakan dia sebak ngan kehidupan aku nie...nada suara dia cam nangis je..sebab tu aku xsanggup nak mintak duit kat dia lagi..macam aku xda bapak kan...hmm..tapi tu la realitinya..aku bukan nak mengutuk abah aku...tapi pahit untuk aku cerita dan lebih kelat lagi untuk aku terima kenyataan nie...xpela..biarla itu jadi rahsia hidupku.....so..pastu aku g jumpafinancial department..nasib bleh tolong...alhamdullilah...lega...so aku dapatla amik exam..tapi aku buat exam dalam keadaan stress...tapi result ok la gak...

result sem 3 : 3.35

No comments:

Post a Comment