Wednesday, August 26, 2009

debat alam sekitar UTP


hai semua..ida nak kongsi sikit tentang DAS 09 di UTP...
selamat berkongsi....
alamak....sebenarnya ida ingat g UTP as a researcher jek...tapi at last kna jadi debater gak...argh........tragedi berulang lagi...rasa cam nak terjun bangunan jek time tue...tapi xpela..demi unitar....aku tetap gagahkan diri..stress pun xpela...janjji x memalukan unitar....cam bese r...gandingan baru plak kali nie..aku,noy,zaidatul, n rashid..

1.noy-perdana menteri
2.aku-timbalan perdana menteri
3.zaidatuL-menteri pertahanan
4.rashid-reserved PM..

secara keseluruhannya aku puas ati..ada peningkatan..banyak pengalaman baru,kawan baru...n paling best...aku ada kembar!!!huhu...glamor kami di sana...huhu...jangan jeles...
ribuan terima kasih kepada en jef as pengiring kami yg sporting n caring and pemandu van...tak ingat plak namenye..hehe..sorry2...xdsengajakan ae...

jutaan terima kasih gak buat LO kami iaitu PRINCE FAIZAL GHAZALI..thnks bro.. u rda best.
tak lupa gak buat all comitee DAS n semua yg terlibat...memang grand gila r...UTP are da best...kenangan d sana xkan dilupakan...
thnks gak 4 all yang support kami especially pendetar n miss rusniyati.jutaan apresiasi di ucapkan..

No comments:

Post a Comment