Wednesday, October 21, 2009

pssssssssssssssss..........rahsia???


hello to all my readers............

korang nak tau tak???

aku tgah usha sorang mamat ni.....

nak tau tak?????????

nak???????

xnak????????

uish....

biarlah rahsia...

hehe....


actually ida xda bnda nk tulis coz kurang mood r hari neh...tapi disebabkan aku ternampak si dia tadi....uishhhhhhhhh!!terus aku semangat...hehe..eiii....gatalnyer...anak saper r ni....sorry k...aku bukan menggatal...just seeking for happiness setelah kian lama aku dirundum keresahan....x salah kan kawan2???dont judge abook by its cover k...hari ni aku xda keje coz kelas principle management tak ada hari ini....so,aku merajin2 kan diri berlegar dan bertawaf di unitar tercinta ini...haha...padan muka kak anis kena ikut ida....hoho......sori ek kak...gurau jek.....jangan marah...hmmm.....pasni nak g mane ek???sape yang free????aku nak ikut g jalan2...haha....k la....stakat ni jek...nak layan tagged jap...ADIOS AMIGOS!!!

No comments:

Post a Comment