Tuesday, November 3, 2009

sekalung apresiasi

sekalung apresiasi buat insan2 di bawah:

ABANG2KU........
  • abg imran-coz sanggup tolong aku dari segi keewangan sepanjang aku berada di unitar nie..especially untuk yuran aku dan duit makan..thanks bro...
  • along-sanggup bagi duit on the spot tanpa sebarang kompromi demi melihat aku bahagia dan belajar dengan tenang....thanks gak coz jadi nadi aku meneruskan perjuangan aku belajar di unitar yang berbaki lagi 3 sem nie.moga aku berjaya membalas segala budi baik along.

RAKAN2KU.......

  • kak anis-coz pinjamkan aku duit untuk makan.thanks sesangat.
  • maha-coz bagi aku tangguh sewa umah...thanks maha.sori menyusahkan kau....
  • saidah-coz sudi dengar and share masalah ngan aku..at least dapat kurangkan bebanan nie.
  • noy-coz amik berat tentang aku especially bila aku ada problems..and sanggup share anything ngan aku.......thankssssssss.......
  • tira-coz offer aku copy paste dia punyer report hotel cookery coz report aku ada masalah...thnks a lot....

inilah dinamakan keluarga dan sahabat....aku beruntung coz ada abang2 yang caring n membe2 yang baik hati...koranglah penyambung semangat aku....koranglah nadi aku..tanpa korang hidup aku kosong dan sepi..andai kata aku x berdaya nak meneruskan perjuangan aku di sini,relakanlah aku pergi...maafkan segala kesilapan aku..halalkan makan dan minum aku...doakan kesihatan dan ketenangan aku...so,tolong aku..sokong aku untuk terus berjuang...AKU PERLUKAN KORANG!!!!!!!

1 comment:

  1. alahai....baiknye la abg u, im. bgus2 u dpt abg sebaik die...hehehe... Im mmg baik dgn sume owg pown...huhu...^_^

    ReplyDelete